Tuesday, 17 April 2012

Uitlaat reparatiekosten

Elke machine verbruikt energie door het verbranden van wat brandstof. En in dit proces, is een hoop afval. Om zich te ontdoen van deze afvalstoffen, is er een uitlaatsysteem in elke machine. De auto verbruikt gas als brandstof en de dampen afvalstoffen gegenereerd worden vrijgelaten in de atmosfeer door een auto uitlaatsysteem. Bij een auto uitlaatsysteem wegneemt de schadelijke gassen en het luide geluid geproduceerd als gevolg van verbranding van brandstof in de verbrandingskamer van de motor af. Deze stoffen zijn niet alleen schadelijk voor de mens, maar ook voor ons milieu. Het uitlaatsysteem behandelt deze verontreinigende stoffen, zodat het minimaliseren van de schadelijke inhoud in de gas-en de toon van het geluid. Uitlaat is een belangrijk onderdeel van het uitlaatsysteem en het moet ook een goede verzorging en reparatie. Alvorens in te gaan gemiddelde uitlaat reparatiekosten, zou het zinvol zijn om meer over de uitlaat zelf weten.
Wat is een Uitlaat?
Een geluiddemper is het meest vitale deel van de auto uitlaatsysteem. De taak van de demper is af te zwakken het geluidsniveau geproduceerd als gevolg van verbranding van brandstof in de cilinder van de motor. Het verbrandingsproces is niets anders dan een reeks van explosies van gas ontstoken onder zeer hoge druk. Dit proces genereert enorme hoeveelheid ruis die moet worden onderdrukt. Halsdoeken energie hebben belemmerd schotten te stuiteren van het geluid energie die dat oplevert rust brengen van het lawaai. Glasvezel verpakking wordt ook gebruikt om het geluid te absorberen. De geluiddemper de definitieve samenstelling, de uitlaatpijp, zichtbaar is normaal gesproken op de achterzijde van een voertuig. Dit deel doet het werk van de uitvoering besteed gas aan de buitenkant milieu. Het is meestal gemaakt van staal of roestvrij staal. Deze dagen aluminium stalen buis wordt ook gebruikt bij het maken van de uitlaat pijpen in dempers. Het heeft een betere corrosieve weerstand dan roestvrij staal en is ook goedkoper.
Problemen met Uitlaat
Problemen met de uitlaat kan leiden tot veel overlast als de auto's geluidsniveaus kunnen overschrijden toegestane niveau. Roest is het ergste probleem niet met de uitlaat alleen maar met het hele uitlaatsysteem. Het wordt veroorzaakt door vocht te reageren met de metalen auto-onderdelen. Dit probleem wordt versterkt door regelmatig korte uitstapjes tijdens het rijden, zoals de waterdamp niet genoeg tijd om uit te gaan van het uitlaatgas en het koelt af naar vloeibare toestand weer, waardoor het metaal roesten. Voor degenen die wonen in de kustgebieden, kan het zout in het water toe te voegen aan het roesten ellende. Aanwezigheid van zout kan versnellen de roest veroorzaakt reactie.
De zuurstof-sensor is een belangrijk onderdeel bij het begin van de uitlaat. Zuurstofsensor problemen is een ander probleem opgemerkt in dempers. Dit kan resulteren in verminderde brandstofverbruik. Men moet houden er een gewoonte van vervanging van de zuurstofsensor na 50.000 mijl van de auto lopen, omdat deze sensoren hebben de neiging om de nauwkeurigheid te verliezen naarmate de tijd verstrijkt.
Uitlaat Repair
De meeste garages zijn bevoegd genoeg om te demper problemen op de meeste van de auto modellen, waaronder sedans, bestelwagens vrachtwagens, enz. Er zijn vele uitlaat reparatiesets verkrijgbaar in auto-onderdelen winkels en ook online te behandelen. Deze kits kan u helpen te vervangen of de geluiddemper problemen met gemak repareren zonder de noodzaak van het nemen van de auto naar een werkplaats. Enkele veel gebruikte soorten uitlaat reparatiesets zijn - uitlaat bandage reparatieset, flexibele stalen buis en de uitlaat reparatieset, de uitlaatpijp reparatiekit, uitlaatdemper en uitlaatpijp sealer, uitlaatdemper en uitlaatpijp verbanden, en de uitlaat cement. De meeste van deze zijn geschikt voor auto's uitgerust met een katalysator, de uitlaatdemper bandage kit het beste voor dergelijke auto's. Je kunt het gebruiken voor een lange duur zonder zich te bekommeren over warmte schade aan het systeem.
Uitlaat reparatiekosten
Kosten van de uitlaat repair varieert als gevolg van vele factoren. Het merendeel van de reparatiesets hierboven besproken kosten minder dan USD 5. Aan de andere kant als je een bezoek aan een werkstation, de arbeidsmarkt heffingen, belastingen en andere diverse kosten meer dan het dubbele uitlaat reparatiekosten. Een monteur kan overtuigen u de motor van de auto te onderzoeken, het gehele uitlaatsysteem en some connected gerelateerde onderdelen die al dan niet kan zijn beschadigd. In een dergelijk geval, moet je veel meer betalen als alleen je uitlaat is defect en andere componenten maken het goed.
Uitlaat reparatiekosten ook naargelang van het aantal uitlaat onderdelen die zijn beschadigd als gevolg van de defecte uitlaat. Hoewel de bouw en werking van de uitlaat is vrij eenvoudig, in de meeste gevallen moet u wellicht de gehele uitlaat te vervangen, zelfs het kleinste probleem op te lossen. Een nieuwe demper zal typisch kost je in het bereik van USD 20 tot USD 25 per stuk. Voor zover de gehele auto uitlaatsysteem prijzen betreft, kan het variëren van de goedkoopste van USD 500 tot boven de USD 1000 voor de premie die de kwaliteit.
Dit is slechts een kort bericht over de uitlaat is zo goed werkt als de uitlaat reparatiekosten. Er kan nog veel meer te schrijven over ieder onderdeel van het uitlaatsysteem en de uitlaat, maar dit moet genoeg zijn voor een kort overzicht.

No comments:

Post a Comment